آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل پسر جوان توسط زورگیر موبایل در تهران

  • کد خبر: ۲۱۷۶۳۹
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
قتل پسر جوان توسط زورگیر موبایل در تهران
پسرجوان که در جریان سرقت گوشی، مالباخته رابا ضربه چاقو کشته بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: شهریور امسال رهگذران در یکی از پارک‌های محله الغدیر در شرق تهران متوجه درگیری مرگبار پسر جوانی با یک موتورسوار شدند و حادثه را به پلیس گزارش دادند. تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شده و در آنجا با پیکر پسر جوان رو‌به‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود. کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند که مقتول لحظاتی قبل با سارق موتورسواری که تصمیم داشته تلفن همراه او را سرقت کند، درگیر شده و با ضربه چاقو او به قتل رسیده است. کارآگاهان در بررسی دوربین‌های مداربسته هیچ ردی از قاتل پیدا نکردند و در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفته و هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های تهران شناسایی کردند. او با هماهنگی قضایی در آنجا بازداشت شد.

گودرزی ادامه داد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: آن روز برای سرقت گوشی از خانه‌مان بیرون آمده و در کوچه و خیابان و پارک‌ها می‌چرخیدم تا طعمه‌ای پیدا و گوشی از وی سرقت کنم. سرانجام داخل پارک چشمانم به مقتول افتاد و تصمیم به سرقت گوشی او گرفتم. فکر می‌کردم او هم مثل طعمه‌های دیگر به‌راحتی در برابر من تسلیم می‌شود. وقتی به سراغش رفتم، آن جوان حاضر نبود گوشی‌اش را به من بدهد. من هم با چاقویی که همراه داشتم، به او ضربه زدم.

متهم با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->